Lite ledig

jag har några dagar semester efter mycket att göra på jobbet och lite extra arbete 31 maj och 7 juni jag har jobbat med valet först på instutition 31 maj. Jag och en annan ordförande åkte till två olika äldre boende och tog emot röster jag var också orförande på ett valdistrikt i söndags jag hade 3 blåbär hos mig och två som jag har jobbat med tidigare min vice ordförande var jätte bra hon var ny på den positionen men klart lysande, sen jobbade min unge där också hon är också duktig och trevlig när hon hjälper röstande tillrätta. Vi hade 6 olika vallokaler i vår skola och vårt rum låg först när man kom in så "alla" som inte var läskunniga kom till oss först, hur som helst så var dagen lång med 3 nya där två av dom inte ens gått på kurs utan fick visas under dagen vad som skulle göras. Sen till röstningen en av mina valfunktionärer sa bara att matte inte var en stark sida, så när det inte stämde och vi fick räkna om så gick min valfunktionär omkring i rummet som en ägg sjuk höna. Vi fick ihop våra siffror och kunde åka till redovisningen. Jag hade blivit tillfrågad om jag ville vara med om onsdags räkning och tog ledigt för det sen blev det inställ för att det inte behövdes så många, Typiskt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0