Min dator -

trodde den lagt av en kväll jag satte på den men inget hände skärmen var svart, blev sittande som förstelnad, vad göra. Ringde lillasyster Pauline som slussade mig vidare till sin make och han hjälpte mig "ta loss batteriet sa han och sätt tillbaka det, sen sätter du på den igen" och det gick jag har alltid tyckt bra om honom men just då ÄLSKADE jag honom vad skulle jag ha gjort utan dator???!!!!! På jobbet hinner jag knappt kolla mailen för att hinna byta plats på hela köket det ska vara klart i morgon och att flytta ett stort kök till ett som är hälften så stort är inte lätt, vad kan vi behöva under tiden dom bygger vårt gamla kök vad kan jag packa ner. Dom ska till och med riva en vägg så det kommer att bli dammigt och samtidigt blir jag ju av med min lilla vrå där jag kan dra mig undan om jag behöver lite lugn. Men jag har lugn och ro hemma just nu maken är bortrest med jobbet och det är ganska tomt hemma. vi ska om pengarna räcker åka till Oslo med jobbet möjligen i mars, åka tåg och jobba på vägen. Det är ingen värme här på jobbet jag sitter just nu med ylle kofta och en stor halsduk om mig ändå fryser jag och pekfingervalsen är det enda jag klarar av just nu.Nu när helgerna är slut är det inte många som tänker på gubben dom kommer när dom har ledigt men det blir en liten tillställning den 22 januari på kvällen få se om jag behöver stanna. innan jag avslutar vill jag bara gratta mig själv jag hade namnsdag igår Augusta.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag håller med om att din svåger är en mycket trevlig och generös person, och vilken mat han lagar! Grattis från mig på din "namnsdag";)

Kram från Nicoline

2009-01-09 @ 04:18:26
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0