Soppa på jobbet

en gång i månaden gör vi soppa till gubben och dom han har på besök idag var den otroligt god och för första gången har jag tagit undan lite till mig själv innan alla andra fått smaka. Jag har tvättat fönster i lördags på jobbet och blivit lite kall så jag hostar nu jag tänkt göra det åt kära mor i helgen som kommer om jag inte måste jobba, vi har in fört bakjour var 5 helg men i och med att jag jobbar var 3 helg så blir det ganska lite ledigt vissa veckor. jag har också städat dvs damsugit och torkat golven hos kära mor. under 2 av påskens dagar jag passade också på att tappa en stor ytterkruka på min vänstra stortå den blev svart men nu har färgen nästan gått bort helt och hållet, ändå har jag värk i tån. Jag har också hjälpt mammas granne med olika saker han ber nästan om ursäkt att han finns till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0