Hittade pengar

skulle ta ut pengar i en bankomat nära mitt hem, lite trött på morgonen trodde jag såg i syne det satt 400 kr i bankomaten tog pengarna och försökte knacka på fönstret till banken men ingen hörde mig därinne. Gick till jobbet utan att ta ut några egna pengar det var ett möte direkt så inte förrän 9.50 talade om vad jag heter och att jag hade hittat pengar i maskinen. Dom stängde redan kl 15 den dagen så jag hann ej lämna in pengarna då men dagen efter gick jag dit vid 17.45 tiden. Inte ett tack inte, bevis på att jag har lämnat in pengarna och när jag nu efter ca 14 dagar ringt och frågat om personen har kommit till banken för att fråga om pengarna så vet ingen någonting, ingen har hört talas om detta och så stor är inte banken i alla fall jag har fått namn på en person som kan veta något men får aldrig tag på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0