Jobbat en vecka

jag har haft all min semester nu och jobbat en vecka radan. Jag har varit hemma större del av semestern varit hos Pauline och handlat fontän som födelsedagspresent vi maken och jag har varit på sjön med dotten och nu sist har vi varit på västkusten Tanum. Det har varit strålande väder utom resdagarna då har vi sett regnet över många stationer. Vi har också två stenar med till Pauline att lägga vid fontänen det är hjärtegryn och hjärtegull som har skickat med det. Dom har också genom att titta på internet valt ut den fontän som vi ska ge P nästa år men då vill dom vara med och gräva också. Vi fiskade makrill och åt den direkt när vi kom hem, det var otroligt gott. Vi maken ock jag skickade iväg hjärteungarnas föräldrar så dom åkte till Väderöarna för att äta gott och sova borta och bara allmänt glömma resten av världen. Det var inte så lätt att ta sig upp och ner på tåget eller att ta sig i och ur båten eller upp på bryggan på ön men med hjälp gick det. Nu tillbaka på jobbet har jag redan jätte ont i mitt knä och vi har lite längre dagar nu under juli och augusti. Hjärtegull fyller år på fredag och hon önskar sig troll gamla DAM troll från danmark vi hittade ett på hötorget i somras maken och jag det fick hon när vi åkte till dom i Tanum nu har jag handlat lite mer å Tradera ett bra ställe att handla på till syskonbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0