Hjärtegryn och hjärtegull

var uppe hos mormor söndagen innan dom åkte till landet (den 19) dom kommer lite då och då (jag kommer också då om jag kan) vi spelar spel och jag har ibland datorn med och nu visade jag hur man gör när jag handlar på auktion på TRADERA, Jag gick in och la ett bud på en liten leksak som hjärtegull önskade sig och talade om att det inte var säkert att vi skulle få leksaken för någon kunde bjuda över (vi vann den) vi tittade på säkert 75 olika bilder av leksaker och hjärtegryn som är 9 år frågade praktiska saker vad händer om jag gjorde si eller så. Medan lilla hjärtegull satt lutad över mig och sa helt plötsligt "sussinilsson" va sa mormor det står sussinilsson sa hon. Hur vet du det frågade mormor någon sa ju det sa hjärtegull men inte hade jag sagt något och hjärtegryn hade heller inte pratat just då men hon envisades jo någon sa det det tog ett tag och mycket skratt innan hon insåg att hon hade läst det själv. Ofta frågar eller säger dom två så otroligt roliga saker så man skrattar då och ler långt efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0