En gammal vän....

det var tjejmiddag igen i november denna gång hos mig, allt diskuteras tex tv program någon hade sett ensam mamma söker och även bonde söker vi var några som inte hade gjort det men i onsdags så läste jag kvällstidningen och såg då vem som valdes bort av en av bönderna. Namnet var bekant så jag måste se programmet och jag blev så glad att se honom det är år och dag sen jag såg honom och jag har ibland undrat hur han hade det att nu se att han vuxit upp från den söta lilla kille till en snygg man var jätte kul men jag blev så tagen när han skulle åka hem och sa att det var synd att inte bonden fick se hans rätta jag. Jag ska leta reda på honom och se om han kommer ihåg sin gamla kumpan från köket på Rederiet. Nu något helt annat hjärtegull ska ha luciatåg på sin skola hennes mamma hade lucialinne med krona eller om hon ville vara tärna det fanns också tomte dräkt och pepparkaksgumma dräkt men hon kommer hem och berättar att hon ska vara REN hennes mor säger vad ska du ha på dig då? jag vet inte?. Hjärtegull säger då det ordnar moster Augusta ring henne, snacka om tilltro till sin moster och konstigt nog så kan jag hjälpa henne för det mesta nu också.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag måste brista ut i gapskratt åt Hjärtegull. Jag såg hennes ljuvliga blonda lockar med luciakrona framför mig och så läser jag att hon ska vara en REN. Jag läste hos någon om ett litet barn som ville vara lussebulle för om det gick att vara pepparkaksgubbe så kunde man väl lika bra vara lussebulle. Barn är så underbara. Ge Hjärtegull en stor kram när du träffar henne.

Kram till dig också.

2008-12-10 @ 06:56:58
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0