Middag

ungen kom på middag på lördagen bara hon inte hennes maken han var ute och reste det finns fortfarande en massa saker kläder, skor mm kvar efter dottern och mycket av det kommer fram när hon är på besök. Hon går igenom en massa av mina gamla kläder också hon hittade t.o.m två gamla blusar som hennes mormor haft på 60 talet. Nu sak hon åka till grekland med sin make (en otroligt snäl kille). För två veckor sen köpte hon tyg för att sy en enkel klänning till sin resa den klänningen är inte gjord och tyget är lämnat till mamma som ska ha en kläning klar till fredag då dottern kommer på middag igen, jag har inte börjat på den än. det är rörigt på jobbet just nu en massa människor på besök och varor som kommer det är inte en lugn stund. Den 17 augusti är det världens längsta bokbord på drottninggatan igen jag ser fran emot det för det går att hitta så mycket bra böcker, ja hela kulturfestivalen stockholm som det heter från 12-17 augusti är intressant.

Kommentarer
Postat av: Pauline på Gästgivaregården

Vill bara nämna att ungen är inte vilken unge som helst. Hon är såååååå vcker och jag är sååååå stolt att vara moster till henne. Hon har en vacker sambo också.



Kran från Pauline

2008-08-08 @ 23:30:47
URL: http://paulinegastgivaregarden.blogg.se/
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jag kan bara intyga det Pauline säger för jag har sett bilder på ungen som är en skönhet och barnbarnsbarn till min far.

Kramar från Nicoline

2008-08-09 @ 09:31:07
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0