Dom är hemma nu

ja hjärtegryn och hjärtegull men min egen unge åkte på semester i 10 dagar för att sola och vila innan universitetet börjar. Jag har sovit dåligt om det beror på värken i knäna vet jag inte men jobbigt är det och trött blir jag men samtidigt är jag lycklig eftersom barnen är hemma nu, igår fick jag de skönaste kramar man kan få av en liten hjärtegull som har saknat en gammal moster, hjärtegryn var också glad han krama mig och ville berätta vad han varit med om och spela spel så allt gick på högvarv.
På lördag ska vi till ankeborg och fira hjärtegull jag har köpt en massa små saker pennor till skolan, skriv och räkneböcker så hon kan öva själv och bli bäst i klassen, tatueringar både lite skräck och lite sötare med glitter, jag har ju också målat en t-shirt till henne som vanligt jag har faktiskt gjort en år hjärtegryn också ja eller jag håller på med en just nu bara bättrar på lite. Det spelar ingen roll vad jag målar det uppskattas jätte mycket vad det än blir och kalaset ser vi fram emot länge.

Kommentarer
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Jaså är det Ankeborg det heter.Där har jag varit några gånger och det är alltid fullt hus där och kul är det också. Mat i mängder brukar serveras och kramar brukar också utdelas. Jag gillar Ankeborg och deras invånare.

Kramar

2008-08-19 @ 07:45:04
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0