Ankeborg

var natutligtvis jätte trevligt dock lite mycket getingar jag störs inte så mycket och dom gillar inte mig i(nte som fästingar gör i alla fall.) En liten sexåring blev firad med god mat, sallad som var otroligt god och tårta och kaff, många kramar delades utoch så jagade hjärtegryn getingar med kära mors geting dödare som ett tennisracket ungefär. Det var bokbord världens längsta i söndags om det var så långt vet jag inte för många verkade inte ha kommit alls p.g.a regnet och många packade ihop redan vid 14-15 tiden jag och maken handlade lite böcker för ca 300 tillsammans några kan jag ha användning för i mitt jobb så det var givande. Nu ska vi snart möblera om hos gubben jag jobbar hos nya möbler och lite nya tavlor på väggarna. Jag håller på att tvätta igenom lite av hans saker också och lagar till om det är trasigt.Ska på Gröna lund i helgen om jag orkar det är lite struligt med tanke på mitt ben särskilt lustiga huset men det är ett måste tycker jag och hjärtegrynen. Min unge kommer hem snart från Grekland där hon och hennes make varit 10 dagar eftersom det varit en flyg olycka så väntar jag på hennes samtal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0